המראה המעניין של צמחיה טרופית

קל מאוד להתרשם בצורה חיובית מאוד מהמראה של גינה טרופית. היום חשוב לזהות את המקצועיות של מעצבי גינות כדי להבין האם הם יכולים ליצור את המראה הטרופי המיוחד שמורכב מסוגי צמחיה מתאימים. פיתוח גינות טרופית מציג צל רב שמגיע מצמחים בעלי מבנה מגוון ומרתק. דקלים, עצים טרופיים ובמבוק למשל, מעניקים תחושה של מבנה צמחיה צפופה כמו בג’ונגל. חשוב גם לדעת ששילוב של צמחיה בצבעים אחרים ידגיש עוד יותר את הגוון הירוק של הגינה.

שימוש נכון בבמבוק יפה ובדקלים מרשימים

אם נתמקד עוד יותר בצמחייה שמשולבת בעיצוב גינות מיוחדות טרופיות, נראה כיצד לבמבוק ולדקלים יש חלק חשוב במראה המיוחד. במבוק נחשב לצמח יפה שאהוב על רבים, וניתן להשתמש בו כגדר חיה או כמין צמח רקע בכל גינה טרופית. לעומתו, דקלים יכולים להיות גם מוטיב מרכזי של הגינה וגם להשתלב בחלקים צדדיים יותר. היום ניתן לזהות את ייחודה של הגינה הטרופית בזכות צמחיה צפופה הכוללת דקלים מסוגים שונים שמצלים מאוד ומאפשרים גידול של שרכים וכד’.

עיצוב מקצועי מעניק הרגשה של חופש

חשוב להבין מדוע לא מעט ישראלים מתעניינים היום בשילוב גינה טרופית בבית שבו הם גרים. איש מקצוע שנחשב למומחה ומוזמן למטרה של עיצוב גינה טרופית רואה כיצד מדובר בחלום לא קטן של בעלי בתים פרטיים. הסיבה לחלום זה היא הרגשת החופש שנוצרת בזכות גינה טרופית הכוללת מראות אקזוטיים ומזכירה נופים של ארצות רחוקות שכל מי שרואה אותם ממהר לארוז את המזוודה ולנפוש בהן תוך הנאה רבה מפסטורליות וצבעוניות.

העיצוב שדורש ביצוע מושלם של כל פרויקט

מאחר ואי אפשר להציב סתם כך מספר דקלים או צמחי במבוק ותאורת גינה בגינה מסוימת ולקרוא לה גינה טרופית, הרי חשוב להבין עד כמה חלקו של מעצב הגינות בפרויקט כזה הוא רב. יצירת ההצללה המתאימה במקומות שונים, הדגשת מראה הבמבוק בחלקי הגינה, ויצירת אפשרות רצינית לתחזק את הגינה אל מול המאסה הדי גדולה של צמחים טרופיים, הם רק חלק מהדברים שממחישים את הצורך באיש מקצוע מהשורה הראשונה לעיצוב של גינה טרופית.

סגירת נגישות
לחץ כאן לצ'אט
איך נוכל לעזור?