רוצים לקשט את ביתכם?

עציצים הם דרך פשוטה ויעילה לקשט את הבית והגינה. ישנם סוגים שונים של עציצים, ואם בוחרים נכונה, ניתן לשים אחד בכל פינה בבית. לא רק שהעציצים משפרים את האוויר שתנשמו בביתכם, הם גם יהפכו את החדר המשעמם ביותר לפינה נעימה וירוקה.

משתלת תגל הארץ צמחים לגינה ולבית

אפשר לבחור עציצים של צמחים שונים; ישנם צמחים עם פרחים צבעוניים, ויש כאלה שעשויים רק מעלים. הם גם מגיעים בגדלים ובגבהים שונים, כך שבטוח שתמצאו משהו גם בשבילכם!

איך נבחר עציצים?

כשהולכים למשתלה, מגלים אינספור צמחים שונים, כמעט בכל צבע וצורה. אז איך בכל זאת מצמצמים את הבחירה?

קודם כל, חושבים על המיקום. היכן הצמח המיועד אמור לעמוד? האם הוא נקנה בשביל הגינה או בשביל הבית? האם הוא יעמוד במקום מוצל או במקום מואר? לצמחים שונים יש דרישות שונות כשזה מגיע לאור ולמים. אם אתם בוחרים עציץ למקום מוצל יחסית, חפשו עציץ שלא מצריך אור שמש רב.

שנית, יש להתחשב בצמח עצמו. לא כל הצמחים נועדו לעמוד בתוך הבית, או בכלל להיות באקלים הארץ ישראלי. היזהרו עם הצמחים הטרופיים, ועם הזנים שאינם גדלים בארץ, שכן ייתכן מאוד ותנאי הגידול שתספקו להם בביתכם לא יספיקו להם והם ינבלו עד מהרה…

והחלק הכי פשוט לבחירה הוא מראה העציץ. אתם יכולים לבחור צמחים עם פרחים גדולים המגיעים בכל צבע. איך אתם מעדיפים את העציצים שלכם? צבעוניים או רק עם עלים? עברו בין הצמחים השונים במשתלה, וחפשו את מה שמושך את עיניכם. דמיינו את הצמח עומד בביתכם, ואם אתם אוהבים את המראה – זה מה שחיפשתם כנראה.

תגל הארץ – משתלה שומרת שבת

משתלת תגל הארץ מציעה לכם לבוא ולבחור את הצמחים שלכם לבית. במשתלה ברעננה תוכלו למצוא מגוון רחב של שתילים, צמחייה, עציצים, זרים ובקיצור, כל מה שאתם צריכים כדי להחיות את הגינה שלכם. מוזמנים להיעזר בצוות של תגל הארץ שישמחו לעזור לכם לבחור את הצמחייה הטובה ביותר לביתכם ולייעץ בבחירת ציוד מקצועי, פיתוח גינות, טיפול בגינה, הקמת גינות ובכל נושא שתבחרו. מחכים לכם.

סגירת נגישות
לחץ כאן לצ'אט
איך נוכל לעזור?